Lite om mig

Snabbfrågor om mig! :-)
1. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Med mig själv och Felicia.

2. Hur lång är du?
Vet inte riktigt, haha! 1.58 tror jag.

3. Hur gammal är du om fem år?
26-27! (beroende på om man ska räkna månader eller år? haha)

4. Vilken är den senaste filmen du har sett?
Kommer inte ihåg vad den hette.. Men i lördags.. Inside man? Insider man, kanske?

5. Vem ringde du senast?
Felicia.

6. Vem ringde dig senast?
Mamma.

7. Hur löd de senaste sms:et du fick?
Att Niklas och Sara skulle göra något och sen komma hit med det. Kan inte riktigt skriva vad då det handlar om en present... ;-)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Självklart sms:a!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är gifta.

10. När såg du senast din mamma?
Idag!

11. Vilken ögonfärg har du?
Alltså typ gröbruna?

12. När vaknade du idag?

6.35 ungefär.

13. Vilken plats föredrar du minst?
Oj, jag vet inte...

14. Vad dricker du till frukost?

Juice eller te.

15. Har du en dator?
Japp, en laptop.

16. Någonting du inte kan leva utan.

Jogging, djur, familjen, mat och frihet♥

17. Vad är det första du gör när du vaknar?

Drar av mig täcket.

18. Vad brukar du göra innan du lägger dig?

Borsta tänderna, sitta vid facebook, läsa, borsta håret och ta på mig pyjamas.

19. Vad är det dyraste du äger?
Kamera, dator, djur, mobil.. ?

20. Vart skulle du vilja bo?
Bara det är ett fint område och ett bra hus så spelar de nog ingen roll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback