Hej!

Hej!

Jag kommer inom kort att börja blogga om den misshandel jag fått stå ut med från en tidigare pojkvän, och hans familj. Om hur det var att gå igenom detta, kämpa med polisanmälningar, rättegångar och allt ni inte ens kan tänka er.... Men jag kommer också skriva om hur detta påverkat mig, och hur mitt liv idag ser ut.

Jag hoppas ni vill läsa och förstå, eller om ni känner igen er. Psykisk och fysisk misshandel måste sluta vara tabu och tas på allvar! Jag är fortfarande ung, men hoppas att när mina barn kommer till världen så ska allt ha hunnit ändra sig...

Jag vill också påpeka att mitt efternamn är inte Boström, så ni som känner mig vet mitt riktiga och ni behöver inte sprida detta om någon frågar. :-) Det är inte hemligt, men varför skryta om det..? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback